London 15-24:e Januari.

Ja vilken resa vi har haft asså. Helt jävla underbart har det varit. och nu sitter man på skit Arlanda och väntar på tåget.. Vårat flyg från  Heathrow var försenat så vi kom 10 min innan vårat tåg gick ifrån arlanda, när vi hade hämtat väskorna och allt så gick precis tåget. jävla skit. så nu var man tvungen att sitta här till 00.21. suuck!
Aja, ska försöka kortfattat beskriva alla dagar när vi va där.. Ni kommer få se en jäkla massa bilder på facebook iaf! :P Knäppte typ 2000 bilder... :)

Aja, Torsdag den 15:e  Januari:
Resan börjar med att vi måste kliva upp klockan 4 på morgonen, peace of cake! upp och allert va vi iaf. haha.
Taxi till tåget, sitta på tåget, sov lite gjorde vi. Kom till England vid 3 tiden på dagen, deras tid.. dom ligger en timme efter oss. Vi åkte till hotellet, som låg typ nåra tunnelbane stationer från centrum. bodde jävligt bra ändå.
Bodde i ett litet rum med två våningssängar, sjukt litet rum, bara dusch ingen toa, fick dela det med andra..
Vi åkte till Picadilly Circus och kollade lite, käkade kinamat, de va gott :) somnade jävligt gott den kvällen..

Fredag den 16:e Januari:
Den dagen var vi på Harrods och på Oxford street, shopping i massor med andra ord..
Vi var sedan på en pub på kvällen,  my lucky night, not! Efter andra cidern så stöter bartendern på  mig, ville ha mitt nummer, sjukt ful va han. haha. så jag slingrade mig ur de lite snyggt och gick därifrån. haha.

Lördag den 17:e Januari:
Vi skulle åka upp i London eye denna dag hade vi tänkt men icke sa nicke. stängt på helger.. Så då tog vi oss en promenad till Trafalgar Square, där vare demonstration mot kriget i Gaza. Sjukt med folk iaf.
På kvällen va vi och käkade en riktigt god middag på Aberdeens Steakhouse hette de, lite finare ställe med jävligt god mat, vi hade en skittrevlig servitör från tyskland.. Han ba: "Ursäkta men vart är ni från, Norge, eller nåt sånt? Sverige, aha.. skandinavier, ni pratar typ likadant allihopa" haha. störtskön..

Söndag den 18:e Januari:
Äntligen... PREMIER LEAGUE! Westham - Fulham. ni som inte är fotbollsintresserade ska inte läsa det här.... :P
Vi måste för det första ta 22 stationer till Upton Park där vi skulle kolla på fotbollen.. Sjukt segt iaf. tog typ 1 timme och lite mer.. När vi börjar närma oss Upton Park så kliver det på mer och mer folk, alla med Westham grejer på sig. även småbarnen, asså typ allt från 2-9 åringar. Här är man ett fan från barnsben..
När vi kommer dit äre så sjukt mycket folk, folk skiter fullständigt i trafiken utan går bara rakt över gatorna och allt, och bilarna bryr sig inte, dom har tålamod och släpper förbi alla..
När vi sitter på  våra platser så äre hur mkt folk som helst runt ikring oss som är värsta fanatiska fansen, haha. Dom framför oss skriker och reser sig upp hela tiden.. Svär så spottet flyger ur munnen på dom. Sjukt kul och se.. haha.
Även att innan matchen börjar står ALLA på ALLA läktare och sjunger en och samma sång, Westhams sång.. Sjukt mäktigt..  Sen åkte vi in och åt på KFC, Bästa snabbmaten som finns. Som Mc'Donalds fast kyckling! :D
Besökte även Tower Bridge och London Brigde.. fint upplysta på kvällen..

Måndag den 19:e Januari:
Mera shopping tror ja.. haha..

kommer uppdatera den när ja är hemma... nu blir mera uno, haha...!!