Torsdag 27/9

Gud jag och Agge firar 2 år på måndag. känns helt jävla sjuk att de gått så fort.
Men de gör de väl när man har roligt eller hur de är man säger ;)
Vi har haft våra motgångar men vi har alltid löst de,och kommer förhoppningsvis alltid göra de.
Även fast du är ett arsel så älskar ja dig Agge. Det är ju vi två! Så det ska vara.
Imorn kanske du kommer ner också, med våra kissar, Ska bli så kul att ha dom hos mig för en gångs skull! Saknar ju dom så mkt på veckorna! Speciellt lillflickan min!

Igår var jag, emilie, emma och Lis ut och åt för Lis ska sluta.
Vi var på Ming Palace, jag mlish och Lis åt Singapore Style och de var såå jävla gott! starkt också :)

Fick massa bra låtar igår iaf. En skitifin av Agge som han sa att han tänkte på mig när han hörde den. Så himla sött;) du smörar på ganska bra nu :P

idag ska jag och Emilie gå på stan och handla skor, eller ja ska försöka hitta ett par iaf! :)
Vill ha ett par lågklackade stövlar, dom ska vara riktigt höga! och svarta såklart.

Ne nu kanske man ska göra nå  nytta.

Take care!         A <3

Kommentarer
Postat av: Frida Holm

Hej, jag ville bara skriva något eftersom vi båda heter Frida Holm :P Nothing else

2007-09-27 @ 20:29:54
URL: http://www.nogg.se/Kite

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0