Torsdag 6/9

WOHOOOOO! Jag ska flytta, jag ska flytta, jag ska flytta. Till en fin, mysig tvåa i samma hus som jag bor i nu :) Ska bli grymt skönt att slippa min lilla garderob till lägenhet !!! :D
Den behöver ju fräschas upp lite med färg och tapeter men de går ju alltid att fixa:)
Ska försöka flytta så mkt det går i helgen :) Nu blire hem och storstäda!
Kanske ska handla lite med älsklingen imorn? :) Typ nya gardiner och sånt tjaffs som ja inte har nu..

Åååh, längtar tills jag får flytta, ska bli så himla mysigt där, Värsta stora vardagsrummet och lilla sovrummet:)
Undrar hur vi ska få in älsklingens dubbelsäng där? kanske inte ens går, får hoppas på de..
Aja, har kund nu.

<3 Älskar dig Andreas!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0