AAAAAARRRRGGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan jag blir galen, Ingenting har gått som jag velat idag.
Är hemma i ånge och är ledig, Så jag tänkte bara ta det lugnt idag.
Först tänkte jag spela The Sims 2 för första gången på flera år. Men tror ni de gick, Ne! 
Jag var tvungen att installera om det eftersom vi bytt dator här hemma. Men då var mina koder borta så jag kan inte installera det. Sjukt irriterande.
Aja, Då bestämde jag mig för att kolla lite film., Plockade fram en massa filmer som Kent hade.
Jag bestämde mig för Sex and the city the movie, nya mumien filmen och wanted.
SATC funkade naturligtvis inte, den ville jag verkligen se
Aja, andrahandsvalet Mumien, Drakkejsarens grav eller va den nu heter funka ju såklart inte heller
Så då slog jag på Wanted, Yes!! Äntligen en film som fungerade!
Började se den och jag såg en bra bit av den, jävligt bra film! Men va tror ni händer?!?!
Jo när de är typ 40 min kvar av filmen så SLUTAR DEN FUNGERA!!! hackar hela tiden. Lite galen jag blev då!!
Men då gick jag ner till datorn igen och tänkte att ja skulle beställa lite kläder från HM.
Allt gick jättebra tills jag skulle till kassan, då lägger internet av.....
och jag får ju inte glömma, jag kan inte logga in på facebook, ELLER msn... fan vilket stört internet....!!

Så min dag har ju verkligen gått som jag vill! eller inte! Nu ska jag gå och hitta nån filmjävel som funkar kanske! Är så förbannad nu så jag tror jag spricker..

Ringde iaf och beställde kläder från HM så det gick ju bra :)
Kommer i mitten på september! Woho!


Får vi se om det här inlägget går att publicera då. lär ju vara min tur de.. Haha.
skit grejer.. Aja!

Take care!! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0