längtar

Jag längtar oerhört till helgen nu!
Takida och parta med vännerna, lovely! :)
Tillbaka till jobbet imorn iaf. idag har ja bara haft lite ont i magen så jag tror jag klarar av att jobba imorn. har städat hela dagen idag typ, fick sätta mig ner ganska ofta dock, vart alldeles kallsvettig och kändes som ja skulle svimma. har väl nåt med magen att göra antar jag.

Sitter och tittar på Projekt Runway.
Christian är min favorit och jag tycker så synd om han just nu.
Deras uppgift är att göra balklänningar åt 16åringar, och hans modell har typ läst design i 2 år och har en jävla massa önskemål, och han hatar typ sin klänning nu bara för att han måste ju göra den som hon vill, och han tycker den är så jävla smakfull, så synd om han. Aja, jag gillar hans kläder iaf! 

Och ja, han ser väldigt och beter sig väldigt feminint! Men han är GRYM!!
 


Take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0