Torsdag 10/1

Gud vad jag känner mig omotiverad till den här bloggen ibland.
Är nog bara när jag är på riktigt  bra humör eller på riktigt dåligt humör som jag skriver här..
Fast just nu vetti fan va ja är på för humör, inte ett dåligt iaf!
Imorn ska man hem till ånge igen, ska bli skönt att umgås lite med folket där hemma.

Lördag blir iaf reunion med Ullis!! Vi ska bara sitta och mysa i hennes nya lägenhet och prata gamla minnen. Längtar som en tok, Var så grymt längesen vi bara satt ner och snackade!

Emilie sitter iaf och dampar här breve mig nu för hon har inte fått sin matersättning,
ganska underhållande! haha. Ne då, stackare. hahaha..

Vill bara hem nu! ska städa idag hade jag tänkt! Har ju städat köket, vart så fint så., ska lägga upp lite bilder sen så får ni se, men då får ni kolla min bilddagbok istället ;)
  http://FridaHolm.bilddagboken.se

Take care!

gosis : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0