Torsdag 31/1

Sista dagen i Januari. Helt sjukt fort har det gått, känns ju inte som att det var en månad sen som vi hade våran nyårsfest iaf! Känns som de var igår ungefär., Tiden går alldeles för fort nu förtiden.
Önska att man kunde vrida tillbaka tiden och uppleva massa bra saker igen.
Eller kanske avsluta nåt på ett bättre sätt än man gjorde då.
Just nu känns de inte som jag har en aning om vad som kommer hända i framtiden, Jag hade allt planerat typ,  med dig. Men de försvann ju nu..
Känns också konstigt att man börjar på åldersnoja, "Hjälp jag fyller 20 i år"
Varför får man de?? Det är ju nu livet börjar för fan, dom senaste 5 åren har man ju ändå inte gjort nåt vettigt.
Man tycker att tiden mellan 14-20 är då man lever livet. i helvete heller.. jag ska börja leva mitt liv nu,
eller de har ja gjort redan tycker jag.
Men jag ska börja sätta mig själv i främsta rummet, kunna göra vad man vill och slippa bry sig om att såra någon de är ju hur skönt som helst?
Visst saknar man vissa delar men  man överlever ju, har alltid trott att jag aldrig skulle klara mig utan en pojkvän., fan va naiv jag har varit. jag klarar mig hur bra som helst :D

Aja,...
Take care!


u make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0