Back to work..

jo idag är man tillbaka på jobbet. fan ja önskar jag kunde vara ledig jämt.
Nu har ja iaf fått min semester bestämd, v 26-28 ska ja ha semester :) så Gatufesten kommer vara osäker i år eftersom jag är ledig hela den veckan. WOHO!!
Ska även åka ner till Ängelholm v 26 och hälsa på Johan. Ska bli grymt roligt, förhoppningsvis följer han med mig tillbaka också så han får uppleva mitt liv här :)
Undrar om man ska beställa resa och sånt nu redan kanske?
Måste ju iaf ringa och kolla upp tatueringstid.
Åh gud vad jag längtar! Aja,.

I April ska man ju åka till sthlm också och hälsa på storasyster :) (hon är egentligen min kusin)
Hon ska ju åka till Qatar nu den jäveln, så fuskit. För min faster bor ju där så.
Nu är hon och åker skidor och myser i Sälen, Fuskit!! men men,
har man inget jobb så kanske man kan göra alla dom där sakerna. muppunge!

Igår gjorde jag kladdkaka, fick nåt jävla infall och var sugen på nåt så då ställde jag  mig och gjorde kladdkaka, de var efter att jag gått ut och handlat i spöregnet och blåsten, trodde paraplyet skulle flyga bort.
Jag hade mina ljusgråa mysbyxor på mig även och dom var ganska mörk när jag kom fram till Ica.
Tur att de inte är så långt till Ica Bergsgatan från mig:) Tar kanske 5 min att gå dit..
Och imorn ska man bli bjuden på middag också, mysigt :)

Längtar mest till lördag nu, då fyller Emma 22 och de ska ju firas :) Fest hemma hos henne sen blire nog att vi drar till Railway och fortsätter festen där, hihi ;)

Pratade med Jamie igår också, han saknar ja sjukt mycket. Tror vi snackade 1½ timme om man räknar med msn. gick lite pengar men de vare värt. Känns så konstigt att man inte kan åka till ånge längre och hälsa på dom när man vill. Han har de bra i England iaf!

Ikväll ska ja iaf hem och se på Private Practice :) kl 21 på fyran allihopa, SE DET!


Kommentarer
Postat av: mli

Men haha, det kan ju du fetglömma att din semester är bestämd och ska ske då :P

2008-03-13 @ 19:53:18
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0