Lördagkväll.

Ja ja Emilie jag ska börja skriva mer :)
Har ju varit duktig på de men nu när de varit så sena kvällar så har ja inte orkat..
Du var ju på hockeyn gumman :):)


Asså kan man annat än älska den här killen??

Han gör min ensama kväll lite roligare iaf!
Asså jag vill bara ut och festa, massa folk som ringt och vill ha ut mig och jag vill bara ut just nu känner jag! Är så tärt att jobba så många dagar i sträck, blev 10 timmar idag med. Men idag vare en rolig dag.
Först massa modeller på morgonen som skulle fixas, de var modevisning på övervåningen idag på Birsta City.
Sen så stog jag och nåra till från mitt jobb på scenen och stylade folk. De var skitkul :)

Ne nu ska jag sova, jobb imorn med. inte så kul men men.
de är fina pengar iaf :)

Take care!

:):)

Kommentarer
Postat av: mli

Det gick inte så bra med det där löftet lr ;P

2008-04-14 @ 21:44:51
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0