Roliga/knepiga frågor

Inledande

Fullständigt namn: Anna Frida Holm

Din ålder: 19, 20 i nov :)

Födelsedag: 5 november

Syskon: Marcus 16, snart 17 (Fyra styvsystrar, Johanna 14, Josefin 16, Malin 17, Madeleine 15)

Hårfärg: Den jag har för tillfället? Knallrött och svart effekt

Ögonfärg: Grönbruna


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Alla mina vänner betyder lika mycket! Jag har världens bästa vänner!!

Har du en pojkvän/flickvän? Nej

Hur länge har ni varit ihop?

Hur långt var ditt längsta förhållande? 2 år typ

Vem kysste du senast? Agge

Vad shoppar du helst? kläder

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Jag har 2 tatueringar, en ödla på axeln och en skorpion på benet
Hur många skor har du? jadu, runt 15-20

Hur många par byxor har du? Haha, hatar att ha byxor, 5 par kanske

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja


Favoriter

Färg: Oj, många, svart, blått, brunt, grönt, turkos

Mat: pasta

Killnamn: oj,de vet jag inte

Tjejnamn: Joanna

Ämne i skolan: Frisör, efter det matte

Musik: Rock!

Fras/mening/uttryck: Huahua


Har du någonsin..

Snusat? Ja

Rökt? Ja, har feströkt men nu äre slut med de ;)

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas? Ja

Nakenbadat? Nej faktiskt inte

Varit kär? Oh ja


Extra grejer

Tar du droger? Glöm det

Vad använder du för schampoo? Just nu Racoon Sch+bal för löshår och Redkens volymschampo och färgbalsam

Vad är du mest rädd för? Snackar vi fobier är de spindlar, annars är de att någon nära ska dö

Vilken bil skulle du vilja ha? Har ingen aning

Hur många MSN-kontakter har du? 160

Hur många av dem är online just nu? 31


Slutfrågor

Pizza eller choklad? choklad

Tränar du? Ja litegrann

Hur ofta? Promenerar varje dag

Guld eller silver? Silver

Vilken film såg du sist på bio? SuperSugen, Den var fan sjuk :)

Vad vill du helst av allt göra just nu? Komma hem, är sjukt trött. haha


Kommentarer
Postat av: Björn

Det här var kul o läsa det här snor jag :P

2008-03-05 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0