Trött !!

Jag är så otroligt jävla trött hela jävla tiden.
Förstår inte vad det är som är fel, jag sover.. men ja kan inte sova en hel natt :(
Jag sover till och med med öronproppar men kan ändå inte sova.
Jag lyckas liksom vakna typ en halvtimme. 40 min innan alarmet ringer, så jävla irriterande.
Och somna om, det kan jag ju glömma. de går fan inte. Som i morse, vaknade jag 50 min innan klockan ringde, somnade typ en halvtimme 20 min innan alarmet ringde. så sjukt irriterande.
Jag håller på bli tokig, jag kan aldrig sova en hel natt, så jag är aldrig riktigt utvilad!
Jag måste nog börja med sömnpiller eller nåt, så jag får sooova!

Hade en kund nu iaf som gav mig jävligt mycket energi, de är ju bra iaf.
Skönt att de finns så jävla positiva människor där ute.
Just nu sitter jag inte och längtar hem iaf, ska hem och städa och tvätta. Woho.. not

Men jag längtar efter min säng iaf! Fan va ja längtar efter den..
Skulle kunna somna stående känns de som nu!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0