bakis?

Nej absolut inte, jag var typ nykter igår, drack lite grogg och en cider men ja vart inte ens lite lullig. Jävla tråkigt egentligen men men.
Roddan var väl bra, inte min musik men de var bra ändå :)
sen gick jag och Emma upp till Trude och träffade lite roliga människor där.
Sen vandrade jag ner på stan och pratade med en kompis lite, gick sedan vidare och höll på frysa arslet av mig!
Det vart Statoil och en flaska coca cola, mums :)
Sen runt 3 tiden så vare ett fyllo (haha, japp ditt nya smeknamn) som kom och hälsa på och däcka på min soffa.
Fick väl iväg han vid 4 när han väl tog sig upp. haha. så jävla roligt.

En knasig kväll men men :)
Längtar dock tills fredag, då äre hemmamatch för ånge och fest efteråt på kulturnatten.
kl. 22.00 äre Mr.Jones på mittis, ses där!

Jag tror att vi fixar det.. Jag hoppas det iaf! Det är upp till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0