förvirrad

Ja så kan man nog känna ibland, själv så känner man det fan varenda dag.
förstår mig inte på vissa personer ibland.
speciellt inte dig grabben, Kommer och säger saker som gör mig helt yr i bollen. du kanske ska ta och tänka på vad du säger, du gör mig fruktansvärt förvirrad ibland! Jag är glad att vi är vänner igen, det är jag verkligen. orkar som sagt inte bråka med dig, det är det värsta jag vet. Och hade du inte kämpat så hade jag nog fortfarande varit förbannad på dig. Men nu mår jag så himla mycket bättre, och jag vågar erkänna det också. Trodde att mitt liv utan dig skulle vara så himla mycket bättre, men att vara arg gör livet så jävla mycket sämre!
Vi måste egentligen ha en bra relation, för våra vänners skull, för katternas skull. Funkar liksom inte annars. Och jag vet att våra vänner har lidit av att vi bråkar, det gör dom varje gång vi inte kan vara i samma rum.
Men det löste sig förra helgen, och det kändes riktigt bra! Det var en riktigt trevlig kväll med alla våra vänner! Men gör du om samma sak igen då finns jag inte längre.. och det är du medveten om..!

Det jag försöker säga är väl ändå, Jag är glad att du finns i mitt liv, förstör de inte den här gången vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0