håller på bli..

sjuk tror jag, täppt i näsan och nyser hela tiden. lär väl åka på en sån där brak förkylning som alla andra... Och det orkar ja fan inte med asså, jag måste jobba känner jag, need my money! :)
Åkte på att jobba den här helgen också, jobbat 3 helger i rad nu.. jättekul, inte!
Men men, blir så när man byter helger och schema hit och dit.. sånt man får ta..
Skönt att vara ledig nästa helg iaf! Då blire knutstation på fredan och mittis på lördan.. Kommer bli så jäävla roligt, utekväll med Karin rylander, kan inte bli bättre. haha. Längtar redan! :)

Ikväll ska ja iväg till Emilias kompis och fira Emilia, om jag känner mig pigg. är så trött i kroppen så ja vet inte vart jag ska ta vägen, men de blir väl ganska sent jag går dit tror ja, så vi får se om jag är vaken..
Om inte annat så firar ja min älsklingstjej nån annan gång :)

Nykter och pank, haha. härlig helg när blixten är i östersund också.. suck..
Aja, ha det så bra och trevlig helg :)


Vännerna är livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0