nytt schema..

Japp nu har ja fått tillbaka mina ojämna helger, så jävla skönt, har man jobbat i 1½ år med det så vill man inte gärna byta.. Och det passade så jävla perfekt med alla planer jag har inför julen och allt.
Nu sitter man och slappar i soffan, lika sliten som vanligt. hade en lååååång behandling idag,
tog ut ett löshår, färgade hennes eget hår emellan och satt sen in håret igen, hon va hos mig i 5½ timme, herregud, man va ganska mör i kroppen efteråt!


Är väldigt glad att allt har löst sig ändå, var nog bra att du va så tjurig.
Orkar inte bråka med någon, de vet du bättre än någon annan. Ja hoppas bara du håller vad du lovat nu! annars vet jag inte vad jag gör! Och isåfall är ju allt ditt slit i onödan...


Ha det så bra :)


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0