Vad ska jag säga?

Vissa människor beter sig väldigt underligt har jag kommit fram till.
Vad har jag gjort dig som får dig att tro såna saker?
Jag tänker iaf inte gå runt och få dig att tro att vi är värsta bästa kompisarna. för det är vi inte!
Så varför ska jag gå runt och vara så himla glad och trevlig när du behandlar mina kompisar som skit?
Gör mig en tjänst, gå inte runt och snacka skit om mig, har du nåt att säga så kom till mig!
Jag tänker inte nämna ditt namn, det tar vi öga mot öga, för vi behöver tydligen prata.
Förstår fortfarande inte vad jag gjort dig men men..

Jag älskar min Nette iaf! Världens bästa vän är du! ♥


Im sorry that i hurt you, I miss u :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0