sol!

Gud vilken underbar dag! helt sjukt va fint det är ute, Inte ett moln på himlen och här står jag och jobbar :/ Lite less över det men det är roligt att vara tillbaka på Självfallet.
Blir till att jobba helger här nu istället men sommaren kommer jag jobba på herrshopen!
Jag vill uuuuuuut!! Vill sitta i solen och mysa, hoppas verkligen det är sånt här väder imorn också så ja kan få lite färg ;)  Mami är ju redan brun, ser ut som hon varit i Thailand en månad eller nåt, Helt sjukt va brun hon är! 
Men så äre ju när man har lätt för att bli brun, jag har skitsvårt för det jag. Men om det är fint väder imorn så ska ja fan sitta på balkongen och bara njuuuta! Dricka lite läskeblask och få färg :)
Nu kan man ju sitta utan tröja iaf och det är ju bra!

Ikväll blir det iaf utgång med Aina och tjejerna. Marina följer också med, ska bli så jävla kul att festa med henne. Har aldrig gjort det förut! Jag måste se till att äta bra och så innan bara. Jag är ganska hungrig nu.
Har bara ätit ett äpple på ett dygn. Det är ju bra,. not! Kom ju hem så sent igår att ja inte hann handla så jag kunde liksom inte laga mat heller. Kändes så onödigt så sent på kvällen ändå!
Men hungrig är jag nu iaf! Ska käka på Subway sen, mums!!

Aja, Vi hörs ikväll :) Uppdaterar kvällslooken då..

Lycka till i Östersund nu älskling! tänker på dig och saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0