stress..

Känns som det kommer bli väldigt stressigt sen asså. Blir nog svårt att hinna till aina till sju iaf när jag slutar 5. Jag ska även träffa Robin och käka middag med han, blir mysigt de :)
Har ju inte träffat honom sen nyårsafton, ska bli så kul att umgås med honom!
Han kommer till stan klockan fyra idag och då ville han hänga lite med mig på stan, men ja slutar ju inte förän 5. Så då sa ja att han kan hänga här lite sen går vi och käkar :)

Längtar som fan tills ikväll asså! Ska hem och snabbdammsuga lite eftersom Emelie och Fredrik ska sova hos mig ikväll, haha. de kan ju inte vara smutsigt då helle! :)

Lyssnar på en låt från One Tree Hill. Den heter Halo - Haley James Scott.
så jävla bra! Älskar all musik som är med i det programmet!

Äre ingen mer som ska på nån rolig fest ikväll??

Take care!
Tycker om min Andreas mest av allt, bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: mli

Vart e bilderna? :P

2009-04-06 @ 10:09:07
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida

Min kamera har gått sönder :P

Tappade den på krogen i lördas. så jag hoppas snart iaf :)

2009-04-09 @ 21:07:58
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0