Valborg!

NU ÄR JAG LEDIG I 4 DAGAR! ända till Tisdag, hehehehe!
Ja idag bär det av till Albacken utanför Bräcke till Fredrik och Emelie!
Ska bli så grymt roligt! Längtar som en toook!
Först ska ja sluta här bara sen kommer min älskling och hämtar mig, Då ska vi ta en tripp ut till Birsta och handla mat och dricka. Jag längtar efter honom så himla mycket!

Jag undrar hur många vi blir?
Vi är ju 6 från ånge iaf, Jag, Andreas, Nette, Björn, Jocke och Crille. Sen får vi se va Emelie och Fredrik har skrapat ihop för folk :) Ska bli väldigt roligt iaf, vi lär ju vara uppe hela natten idag!

Även att det inte finns nån mobiltäckning där så ja lär ju inte skriva nåt här förns på lördag.
Jag uppdaterar då med bilder och sånt så får ni se va vi har haft för oss! :)

Trevlig Valborg nu och se upp med elden!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0