Fixa håret!

Ååååh, Ja blir tokig. Är absolut ingen som kan fixa mitt hår, håller på bli galen!
Nu verkar de iaf som min alldeles egna Nette ska fixa de. haha. Ingen frisör men sist hon gjorde de blev de skitbra så jag litar på henne, är inte så fruktansvärt svårt det vi gör.. hehe ;)

Skar mig på en sax förut.. sjukt ont i fingret nu iaf!
Skulle packa upp massa varor som kommit till salongen, åsså slant ja med saxen som ja använde för att skära bort tejpen.. blöder som fan gör de också, det vill inte sluta :/
Får hoppas de slutar snart, de har iaf slutat svida och de är ju bra.. gör ont när man trycker på det och de gör man ju iofs typ hela tiden när man rör saker men men :)

Jag måste hitta nåt att ha på mig inför Emelie och Patriks bröllop också. vet inte alls vad ja ska ha på mig.. :S Vad har man på sig på ett bröllop liksom? klänning? vet inte vad jag vill ha heller..

Har varit förvånadsvärt många som har grattat mig på min namnsdag iaf. haha. Ja glömmer bort litegrann själv att ja har de.. Älsklingen vart sur för att han inte va först.. haha. han visste inte ens om de. inte lätt när man inte har nån kalender älskling ♥

Ja ja. Vi får väl se om de blir nån färgning ikväll eller inte. Hoppas de iaf!!

Take care, bye bye then!


A.Wikander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0