Koppar! :)

Jaaaa, nu är Nette påväg hit.. ska fixa håret. får vi se hur de här blir :P Hon är ju som sagt ingen frisör men de gick så bra förra gången så de kommer nog gå bra nu också, men de är ju de att ja måste göra en avfärgning också :( Kommer slita så jävla mkt på håret, blir massa inpackningar och sånt nu.. Blir nog en färginpackning den här gången. Ska iaf köpa med mig en Potion 9 hem nu.. De är en leave-in inpackning som ger fukt och näring till håret. kommer nog behövas nu har ja en känsla av :P

Aja, har hittat en ny bild av mitt drömhår just nu.. tror många har sett den här frillan iaf på tv!


Oh yes! det är hon från Lindex reklamen, Ja bara ÄLSKAR hennes färg! så nu blire lite mer naturligt rött hår för min del. haha. har ju haft den här färgen ett bra tag nu.. om man räknar bort 3 månader förra sommaren så har ja haft den här färgen i 1 år nu!! de är fan rekord för mig asså..
Men nu blire nytt :) Och till sommaren ska ja försöka göra slingor också, fatta snyggt. Göra ljuusa slingor i mitt koppar hår. jävligt nice! :)
Tycker iaf om hennes hår på bilden. Gillar också att de är sådär härligt lockigt men busigt. Hatar när de är perfekta lockar. måste nog göra om de ja gjorde på Kulturnatten förra året. när ja va aslockig. va jättesnyggt. Väldigt annorlunda iaf! :) Då hade ja typ brunt/koppar hår.. va ganska ok färg men de är ju just de att man såg verkligen att ja varit nån annan färg innan och typ försökt ljusa upp de. haha. tappert försök.. orkade inte bry mig speciellt mkt.

Aja. nu blir hårfixning iaf! om bara nette kunde komma nån gång :D
Är huuuuungrig! :) Lägger upp en bild nåt här framöver så ni får se hur de blir , är riktigt nervös faktiskt också. tänk om ja inte passar i det? Aja, de blir nog bra. haha..

Take care my freaky little darlings!

Andreas du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0