sent idag.

Jobbar till 8 ikväll, ganska segt men ja hade ju som sagt sovmorgon imorse :)
Det var väldigt skönt iaf att få sova ut riktigt.

Ikväll spelar Världens bästa Håkan på Stadshuset och de hade ja helt glömt bort så ja vart utan biljett :( Sjukt less över det iaf, jag får hoppas att han kommer på gatufesten eller yran till sommaren. Missade han även på gatufesten förrra året, lite surt men men. 

Nu är det iaf bara två dagar kvar tills ja får mysa me min andreas igen.
Saknar honom varje dag som går, och han saknar mig :)
Fick ett jättesött sms av honom förut.
"Du har allt en tjej ska ha älskling, underbar är vad du är!!"
värmer alltid att höra :) glad att ja har dig sötnos! ♥


♥♥♥♥♥♥♥ Andreas du har mitt hjärta ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine



du och agge igen? :)

roligt, hoppas du känner dig säker och mår toppen nu!

Saknar er, kommer upp snart förmodar jag och hälsar på! :)

Länkar din blogg nu, så du vet av det.

Puss! :)

2009-02-12 @ 21:28:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0