skoooor!

Jag har beställt 2 par nya skor :)
Är riktigt nöjd med dom iaf, får se om man kan ha dom bara, beställde iaf rätt storlek men man vet ju aldrig! Va inne på http://www.butik142.com/ och kollade lite, Är ju Petra Nyborg som har den sidan, coola kläder har dom också. Dom har typ rock eller rockabilly stuk på kläderna. Älskar dom där skorna iaf! :D Får dom om 10 dagar! Great!



 

Snygga va? :)

Helgen va mysig iaf! Myste med Andreas hela lördagen och halva söndagen. Sen va han tvungen att åka hem :( Aja, Lördagen firades med att vi käkade middag på Ming palace. Förrätt vart Peking soppa och räkchips för båda, sen käkade jag Ming Palace de Luxe, lite besviken vart ja, smaka inte så mkt. Älskling åt som vanligt biff med purjolök. huuur gott som helst men de kan ju bli lite enformigt tycker ja men inte han inte. nää :P
Aja, Vi kom hem och kollade på Melodifestivalen iaf och myste, vart Bruce Almighty också. B e a utiful! :P

Saknar han som fan nu, En lång vecka tills vi ses igen :/ 5 hela dagar.. suck..
flytta hit älskling så vi kan va med varann varje dag :D

Andreas du gör mig väldigt lycklig! Du får mig att må så bra, du får mig att skratta och känna värme. Längesen ja kände så här. Är väl egentligen sen sist vi va tillsammans! :) Saknar dig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0