sovmorgon imorn!

Längtar som en gris!
Är så sjukt trött idag, vet inte varför heller. Sov hela natten och ja somna väl vid 11 klev upp vid kvart över 7. Och igår vart jag iaf helt överlycklig, Greys Anatomy börjar igen nästa onsdag, de värsta är att T.R. Knight som spelar George och Katherine Heigl som spelar Izzie har hoppat av serien :/ Mina två favoriter ju! Älskar Izzie, hon är ju den roligaste av dom alla! Och hur ska de bli utan George? Känns skitknepigt att dom inte kommer vara med i serien längre, Burke klarade man sig ju utan iaf, han va ju bara en tråkig besserwisser enligt min mening. Iaf mesta tiden..
Aja, Bara inte Ellen Pompeo eller Patrick Dempsey slutar, då slutar ja kolla på serien! Dom två är ju hela serien! Sjukt snygga ihop iaf ;)

Citat Meridith Grey
"At some point, you have to make a decision. Boundaries don't keep other people out. They fence you in. Life is messy. That's how we're made. So, you can waste your lives drawing lines. Or you can live your life crossing them. But there are some lines... that are way too dangerous to cross."

Tycker om det citatet!

Greys Anatomy är iaf världens bästa serie!



Den här frillan skulle jag vilja ha, men ja vet inte om ja vågar klippa av det kort igen :(
Sjukt snyggt iaf! Jag är så jävla sugen på att klippa lugg igen, Vad tycker ni?
Har iofs precis fått min lugg nästa lika lång som resten av håret, och de är jävligt skönt eftersom ja sätter upp det hela tiden, men de är ju jättefint med lugg också! Aaah, Ja vet inte alls vad jag vill göra. Ge mig förslag!!


Det här var sjukt coolt iaf, jävligt svårt att lägga vågor på detta sättet, de är en sak som är säker!!


Och den här färgen funderar ja på att göra nu, va tycker ni?



Ååååh. Snacka om beslutsångest!!


Saknar min Andreas iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0