åska!

Fan ja önskade att det kunde åska litegrann nu, är less på denna fuktighet. blir alltid så härligt luft efter att det har åskat. Dessutom älskar jag att titta på blixtarna, läsa en bok eller nåt medans det smattrar på taket/balkongen utanför. Kan dock bli otäckt om det slår ner i något precis utanför huset. har aldrig varit med om att det slagit ner i huset jag är i men man har ju hört berättelser..
Tycker det är otroligt vilka krafter det finns iaf, läste i tidningen i söndas att det var en man som hade blivit träffad av blixten och dött på fläcken, så himla hemskt! förstår inte att det finns människor som överlever när dom blir träffade. Hade en kund idag som berättade att hennes mamma hade blivit träffad och hon såg liksom hur blixten gick in i armen och ur genom foten, sen kastades hon bakåt typ 10 meter till en soffa i nästa rum, helt sjukt ju.
Aja, vill inte bli träffad men de skulle vara mysigt med lite åska iaf, så luften blir klarare.

Längtar efter min älskling som en tok! hur ska ja klara mig så länge utan dig? uscha, vill ha dig hos mig hela tiden, snart semester, då ska vi mysa :)
Snart är Göteborgsresan bokad också, de kommer bli jävligt nice! Hoppas bara Nette får ledigt så vi kan åka alla fyra.

Aja, snart ska ja ner på stan och möta Mami som bor hos mig sen igår, hon åker hem imorn... :(
Vi ska gå på Olearys och käka och ta oss en stooooor cider :) eftersom man är ledig imorn kan man ju göra de. mums! ♥ 


Hörs och ses hörni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0