kladdkaka...mums

Ja jag gjorde kladdkaka idag och köpte jordgubbar.. hade lite vaniljglass hemma också. fan va nice de va iaf :) Legat och kollat på SATC hela dagen idag. kännt mig helt ur balans. skitkonstigt. kallsvettig och ont i huvudet som fan asså. De har ju varit fint väder idag men njaee, inte orkat sitta ute. Eller ja de har ju blåst, sen vart de mulet helt plötsligt! men nu är de hyffsat fint iaf.. sitter och väntar på att Beck ska börja. pratar  med älsklingen på msn också. vill bara hem till ånge nu så jag får mysa med honom i fyra veckor..

På lördag äre fest som gäller iaf. björns brorsa har ju fyllt 18 och de är fyra som ska  ha en gemensam 18årsfest.. Ska bli så sjukt roligt, hur mkt folk som helst som ska dit :D
Ne, nu ska ja prata med finast lite mer eftersom Beck börjar nu..



Jag älskar dig Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0