ne nu vill jag ha semester!

ja jag vill bara hem till ånge nu till alla vänner och familj och såklart mina älsklingar. Är så ensamt i sundsvall.. som igår så satt man helt själv och kollade tv (fanns inget att kolla så ja slog på Sex and the city) spelar ingen roll att man sett alla program. Lika bra ändå och ja skulle kunna se dom 100 ggr om.
så nu ska ja hem, byta om till myskläder och fortsätta kolla SATC :)

Jag ska iaf handla när vi kommer till götet. Ska handla ett rött, mörkt läppstift. har kommit underfund med att jag passar i rött ( har aldrig tyckt det tidigare, har kännt mig som en clown ) men om jag har ett som är väldigt mörkrött så går det bra.  Men jag kan inte ha knallröda läppstift. Passar inte till min hy! just nu så har jag blandat ett aprikosorangerött med ett lite mer rödbrunt så det blir sådär mörkrött. ganska snyggt men jag skulle vilja ha ett som är mer rosenrött/blodrött.

Vet ni vad jag gjorde imorse då?
Det var någon som hade skrivit på mitt schema på datorn att jag började 10, men när jag kom ner på jobbet så öppnade ju allt 12. och jag kollade säkert 5 ggr på datorn innan jag gick igår att jag började 10 eftersom ja hade för mig att allt det andra öppnade 12, aja. Va bara att promenera hem igen.. käkade lite och kollade lite SATC sen gick ja ner igen. ingen skada skedd, hade ju dock velat sova lite längre :)

Aja, ha en bra söndag hörni!

Kommentarer
Postat av: Marina

Bara 4 dagar kvar nu min vän..håll ut!!! :)

2009-07-13 @ 09:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0