torkat och klart..

Ja nu har man dammsugit och torkat golven i hela lägenheten, luktar så himla gott :) valde ett skurmedel med vårblommor, luktar lillekonvalj i hela lägenheten nu.. Mmmmmm :)

Gjorde även en riktigt god middag idag. Jag har en tacokyckling jag brukar göra som man äter med nachochips och grönsaker. men nu gjorde jag den lite annorlunda, kokade pasta (al dente) och blandade min tacoröra med grillad kyckling i, blandade det med nachochips, mozzarella och texmexost.. Muuuuuums :D
Vill ni ha receptet på tacokycklingen så får ni fråga ;)

Nu äre iaf filmtime, inget bra på teve ikväll så ja slog på Narnia - Prince Caspian.. sett den förut men jag älskar dom där filmerna :)

natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0