Har jag blivit hattmänniska nu?

Njaa.. jag vet inte jag.
Jag har iaf hatt på mig idag, har redan fått fina kommentarer om att jag passar i den. Nenna kom in förut och sa "Gud va ja gillar din hatt" :) Roligt att höra när man testar nånting nytt. Jag kommer nog använda den mkt i sommar iaf. Den är härligt somrig, Kicki sa att jag såg ut som att ja skulle ut och segla. haha. Hon är rolig hon.

Ikväll så blire lite lätt shopping, måste köpa nu foundation, bara Id som gäller som vanligt..
Sen tänkte ja kanske köpa nån top som ja kan han under min kavaj imorn.

I helgen ska jag bo hemma hos mami min hade jag tänkt. Mami och Kent är i Grekland med två kompisar  och har det skönt. Jag vill också åka utomlands! Iaf.. Ja ska väl laga mat åt pojkstackarn så han överlever :P

Imorn blire först match, ska ju stå i kiosken och hjälpa Nette, sen blire direkt hem och göra sig festfin :) Lääängtar!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0