ny telefon!

Jag vill verkligen ha en ny telefon nu asså! min faller i bitar!
Jag har haft min telefon i ungefär 1½ år nu. och jag är verkligen inte en sån som köper en ny varje år! Jag försöker ha mina telefoner så långt det bara går! eller tills dom är helt paj :)

Men nu är jag ganska jävla less på den här telefonen alltså! När jag först fick telefonen så knäcktes knapparna efter bara någon vecka, då skickade jag tillbaka den och fick tillbaka den efter typ en månad!! Även att den stendör ibland, asså det går inte att få igång den om man inte tar ut batteriet och startar om den helt, ganska jobbigt ibland på mornarna när man inser att man försovit sig. haha, inte kul!!
Iaf, jag fick tillbaka den efter typ en månad då, sen hade jag den i kanske.. ja 5-6 månader och under den tiden så knäcktes 9 knappar av 12. Fatta! Jag kunde ju knappt skriva ju. Speciellt fyrkanten va helt cp eftersom ja skriver ganska snabbt så kunde ja inte trycka på mellanslag ju!
Jag skickade iaf in den igen och fick tillbaka den efter en vecka! då gick de fort minsann! Jag blev dock ganska besviken fort då dom lagat och bytt ut knapparna, MEN!! Fyrkanten funkar fortfarande inte, så ja får trycka på mellanslag genom att trycka höger på den där cirkelgrejen ovanför.. hela skalet har även lossnat nu! så varenda gång jag skriver så lossnar skalet och alla huvudknapparna åker under skalet och så ramlar nästan skärmen ut varje gång. Skapligt less!!
Så ni som tänkt köpa denna telefon! TÄNK OM!




Det här är iaf den nya telefonen jag vill ha!
Den verkar bra och jag vill verkligen ha en fliptelefon den här gången, hade det innan den jag har nu och den var sjukt bra! Man repar inte skärmen iaf och den håller betydligt bättre än den här skitsaken!

Det är en musiktelefon och det är ett måste för mig, använder inte mp3 eller iPod eller nåt utan jag använder min telefon och så ska det fortsätta! :)


Snygg va? Den har musikknapparna på utsidan vilket är sjukt bra!
orka fälla upp telefon hela tiden när man ska byta låt t.ex?
VILL HA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0