på tåget..

Ja då sitter man på tåget igen då.
ganska jävla nice att åka tåg istället för att åka buss. går ju lite fortare liksom!
Ska bli skönt att komma hem igen, även fast ja nyss va hemma känns de som. den här veckan har gått så sjuuuuukt fort! Jag trodde det skulle blir en jävligt lång vecka, brukar kännas så när jag jobbar måndag-fredag. på nåt sätt så känns de kortare när man jobbar måndag- lördag. Men de kanske är för att de fortare blir helg då :)

Anyway... Sitter på tåget nu, fan va mycke knepigt folk de finns. Sitter en jättetrevlig kvinna brevid mig med världens sötaste vovve :) sen sitter det nån knepig jävla pojk längre bort och verkligen stirrar på mig. jag vet liksom inte vart ja ska ta vägen. så ja tog fram datorn och började skriva här istället så slipper jag ha ögonen åt det hållet. haha. de är liksom inte att man kan flytta sig heller eftersom tåget är typ proppfullt!

Ikväll blire party iaf.
Jag är så stressad över hur jag ska hinna allt. Direkt efter matchen och det så ska jag stanna och städa där med nette och sen blire full fart hem till andreas och fixa nytt smink och klä på sig festkläderna. vart förfesten blir de har ja ingen aning om :)

Vad har ni för kvällsplaner? :)

Saknar Marina redan. Vi hade så kul på jobbet idag, båda va på skitbra humör. haha, vi är så flummiga med varann.. Ibland blire riktigt tokigt. hehe :)
Vi käkade lunch ute i solen idag, de va riktigt skönt. är så skönt att bara sitta på baksidan och känna värmen och se naturen! Myyyysigt :)

Aja, Vi hörs kanske imorn! :)
Take care sweeties!

Kommentarer
Postat av: mli

Saknar luncherna på baksidan i Haga! Får komma och hälsa på er nå snart!

2009-05-29 @ 23:18:11
URL: http://mlish.se
Postat av: Marina

sötgumman! saknar dig oxå..men på tis..nä då e jag på birsta, men på ons kan vi flumma vidare. Hoppas du ha en galet rolig helg!!

Puss!

2009-05-30 @ 23:39:32
Postat av: Frida

Det får du verkligen göra Emilie!

Hoppas ni hade kul i helgen! puss

2009-06-02 @ 06:49:59
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0