Sjuk,.. igen!

Seriöst jag tror jag har nåt fel eller nåt.. Jag är sjuk jämt!
Började förra veckan.. kände mig rosslig i halsen och så men ja trodde inte de skulle bli nå mer av det. sen på jobbet i lördags så tappade jag rösten. kul när man skulle på Showboat på söndagen.
hade ingen röst över huvudtaget på hela resan och de sluta med att ja låg i feber på måndagen när vi skulle på visningar! fy fan va less ja va. klev iaf upp och såg två!
sen vare bara hem och bädda ner sig. låg och sov typ hela kvällen tills ja gick och la mig, sov till 1 i tisdags.
Det är nu torsdag och ja är fortfarande inte bra!!! Blir så less, va nog smart dock att stanna hemma hela veckan. Jag har haft världens hosta och hostmedicin hjälper ju lite iaf men inte helt.
snorar gör ja också som en idiot, snöt mig så mkt idag så ja började blö näsblod :/

Aja.. Har iaf haft Sex And The City gänget som sällskap :P
Har plöjt igenom 3 säsonger dom här dagarna.. de är jäääävligt mycket program. Började till och med snacka engelska med älsklingen för ja har tittat på så mkt engelska. haha.
ganska konstigt.

Ikväll slog jag iaf över på Eurovision Song contest.
finns några bra låtar. idag vare ju bara semifinal iofs. Malena har ju redan gått vidare så det är ju bra iaf!
Jag älskar Norges låt, och några fler. visar dom här :) 


 






Och bara för att jag sitter och tittar på den här nu!
Jag ääääääälskar Wall-e. Typ världens sötaste!! :D



Natti natti allihopa! puss

Kommentarer
Postat av: Marina

nå jävulskt ensamt är de på salongen!!

men men, krya på dig nu o stressa inte tillbaka!!

Kanske halsfluss!??!?

Krya på dig kram

2009-05-15 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0