Beyoncé!!

Alltså är det bara jag som älskar den här kvinnan?!?!?!?!
Helvete vilken kvinna!! Jag har suttit och kollat på Mtv Video Music Awards och de har varit mycket bra och mycket skit...
Som till exempel att Taylor Swift vann pris för Årets Kvinnliga artist.. och mitt i hennes tack tal kommer Kanye West upp på scenen och säger "Ledsen Taylor att ja avbryter dig men Beyoncé har en av världens bästa videor genom alla tider" helt sjukt, sen klev han bara av.. Va fan ska man svara på det då??

Iaf, Stjärnan för kvällen var iaf Beyoncé som vann Årets Video för "Single Ladies", en låt och video som jag ääääääälskar!! Man blir så glad när man hör den! :D
Och att se henne göra den live, herregud! Jag älskar verkligen Beyoncé! allt hon gör är bra, och hon är inte som alla andra, hon är kurvig och vacker och så stolt över det! fan va bra hon är!!  Hon tog iaf upp Taylor Swift på scenen så hon fick göra sitt tacktal, så jävla bra gjort av henne!

Gå in här och kolla på denna gudinna! lägger även upp den riktiga videon för Single Ladies här..

http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=71551&playlistId=141374&vid=436641 


Ååååh, sååå  bra!!!!



Lyssna även på Taylor Swift, Så fin låt!




Nighty night ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0