rolig kväll..

Jag och Marina har varit värsta flummiga idag på jobbet... haha..
Så ikväll skulle vi på produktinformation, vi klarade oss igenom den galant. Men sen i bilen påväg hem. haha.. fan vi skrattade åt allt.. "Jag tyckte du sa att han åkte traktor med din mamma och pappa" "Ja men Frida åker inte du traktor hemma i ånge då, de är ju på landet" haha. lät så jävla roligt! fan va vi garva.. hela vägen i bilen från Strand till mig.

nu sitter man och kollar på när Ibra spelar fotboll, han har gjort ett mål nu för älskade Barcelona, han gjorde 1-0 själv, sen gjorde Messi 2-0, nu klackade... KLACKADE... Zlatan bollen till Pique som gjorde mål, haha.. helt sjukt! han va helt felvänd mot Pique, han stod med ryggen emot men klackade bollen bakåt så Pique fick den. helt sjukt.. haha. men fan vilket snyggt mål!

Nä, nu ska ja tvätta av mitt smink och gå och sova. Köpt nya ögonskuggor nu som är sååååå snygga, Trude har hittat ett märke som heter Mist och de är så jävla snygga ögonskuggor så jag och Marina har köpt 3 var. haha.. har den mörka idag, den har en svart bas med vinrött och silvrigt "spräckel" i.. så man får en svart bas med skimmer av vinrött och silver. så sjukt snyggt..!! ska visa dom nån gång kanske..


Gonatt mina sötisar :)


Jag älskar min Andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0