sliten...

ja nu har man inte fått många timmars sömn på några dagar.. lördag till söndag så sov man ju inte direkt mycket eftersom man va ute och festade, haha. blir ju oftast inte mkt bra sömn då.. sen söndag så klev jag och älskling upp vid 12 och sov fram till halv 3 i soffan.. haha. sjukt trött man är då eller? jag kunde inte ta mig upp från soffan! varken han eller jag var pigga? fanns liksom ingen energi i kroppen..
och så mellan söndag och måndag så vart de inte så mkt sömn.. kanske var för att man sovit bort halva söndagen ;) man skulle ju upp tidigt också för att hinna med tåget klockan 6..
Sen inatt så somnade jag kanske 11 och va tvungen att kliva upp 5, såklart så vaknade jag en kvart innan klockan skulle ringa. guud va irriterad jag blev då!

Ja nu sitter vi på Audi i Gävle, vi skulle köra iväg från parkeringshuset där vi parkerat bilen åsså började det gnissla nåt så in i h*lvete.. haha. aldrig hört nå värre tror jag..
Så vi fick åka in hit på Audi och har väl suttit här över en timme nu och nu har dom konstaterat att de kommit in nån sten eller nåt mellan hjulet och bromsen.. så de va den som gnisslade så mkt när den skrapade emot metallen. lät iaf sjukt läskigt! Men nu ska jag och Marc åka iväg till Sandviken tyckte jag han sa. han ville besöka nån salong där. Jag bara längtar efter min säng just nu iaf ;) är så trött.

Ikväll lovar jag att jag ska uppdatera inlägget från malmö med bilder på tjejerna så ni fick se hur alla såg ut!

nu är vi iaf påväg till Borlänge.. hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0