dags för fredagsmyyyyyyyyyyys!

Ja idag har ja lyxat till det lite.. har gjort min egen pizza och sitter och lyssnar på underbar musik i köket just nu! Jag älskar mitt nya barbord, man kan liksom sitta vid datorn medans man väntar på maten, gick inte på mitt förra lilla bord :)

Luktar väääldigt gott nu :) La på lite enkla saker idag bara.. Räkor, tomatpure (tar de för de smakar mer än krossade tomater) svamp, mozzarella, röd lök och så ost över det såklart :)
ska även strö ruccola över, de är så himla fräscht att göra det!

Sitter och lyssnar på en underbar låt nu som man bara blir sååå glad av :)
Jag älskar ju Disney som dom flesta av er vet.. Så ibland så sitter jag och söker på gamla disney låtar och hittar några godingar.. ska se om ja kan hitta videon på den här låten...


haha.. Blev en på engelska..





Finns en version med Phil Collins och N'sync också men den är inte lika bra.. fast den är också härlig!
Nä nu blire mat :)


Trevlig kväll allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0