beroende!

Jag är helt beroende av Spotify just nu.. slår på datorn varje kväll när ja kommer hem och stänger av ljudet på teven och bara sitter och njuter :)

Haft en seg dag på jobbet idag.. jag, Lina och Ida har varit på drop-in och de har varit lugnt som satan.. Typ inge folk i huset. Jag och Lina hade ju och göra där mitt på dagen sen dog det ut igen!
Men vi flummade till det lite när vi läste idas blogg! haha. Jävla tok! Fy fan va ja skratta när ja läste!
Vart ju ännu roligare när Ida var med och skulle förklara allt. haha..

Vet ni vad jag ska göra?
Ska och kolla på lite lägenheter :) Jag har nämligen bestämt mig att jag vill flytta till en trea!
Alla tycker ja är galen eftersom ja är själv och ska bo i en trea. Men inte jag :)
Behöver myyycket plats. hehe.
Nej men jag ska gå på en visning på lördag med mamma och kent. Dom ska få följa med eftersom dom troligen kommer få vara med och renovera (om det behövs nåt vill säga) ;)

Sitter och pratar med min Karin nu på msn.. saknar henne som en tok!
Måste nog åka ner till Linköping snart igen..
Vi har ju bestämt att vi ska åka till London i vår också. kommer bli så jäääävla roligt! :D

Jag ska verkligen försöka att uppdatera lite mer här nu! Känner att glädjen i bloggandet börjar krypa fram nu.. är väl kanske för att jag börjar äntligen må riktigt riktigt bra igen!

Nytt pencilin fick man i måndas också mot den här jäääävla urinvägsinfektionen..
är så less på att ha de hela tiden.. men men. doktorn sa att de är inge fel på mig.. de va tydligen vanligt!



Måste bara säga en sak också.. Är så sjukt less på hur människor beter sig!
patetiska fanskap.. skaffa er ett liv! är en specifik människa ja tänker på också.. du äcklar mig!


Så nu har jag det sagt!


Jag är iaf väldigt glad i mig själv nu och de är bra tycker jag:)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0