förseningar..

... ja tycks alltid hamna på tåg/bussar m.m som är försenade!
Vet inte hur jag lyckas med det hela tiden! men men.. bara att bita ihop och ta det..
igår så va bussen väldigt sen, tänkte att ja skulle hinna med kvart över 6 bussen hem från navet men bussen ner från haga va så sen så ja fick ta den som gick kvart i.
lite tur var de dock för ja hade totalt glömt bort att ja hade ett paket från HM att hämta ut. haha.
Så jag hann med det och handla lite :) va så sjukt kallt igår så ja ville inte gärna gå hem med matkassarna..

Just nu sitter ja på ett tåg påväg till Gävle, Ska dit och jobba för GHD idag.
Vi ska på en skola och utbilda 3:orna där.. Hoppas dom är snälla :) man kommer ju ihåg hur man själv var, så det är bara bra egentligen.. man vet att dessa människor verkligen är intresserade av det man säger och lär dom.. vissa är så oseriösa så man vet inte riktigt vad man ska säga för att dom ska lyssna.
Men såna äre bara att ta med en nypa salt och göra sitt jobb, resten är ju egentligen upp till dem..

Trodde ja skulle få spunk förut.. försökte få igång mitt internet och de gick fan inte!
De började dock funka när tåget kom till hudik, skitknepigt..
men men.. nu funkar de iaf och de är ja glad för :)

Sitter och lyssnar på musik nu och de gör mig lugn!
behöver det litegrann innan ja ska göra såna här jobb. jag vet att de alltid går bra men ja behöver ändå lugna ner mig lite :)

Den här låten kommer ur lurarna nu..
Älskar henne!




Ha en bra dag ;)


Pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0