ont ont ont..

.. ja hörni. igår ramlade jag på jobbet..
hade varit ute och skulle hämta posten i snön åsså fastnade de massa snö under skorna som ja trodde ja fått bort.. skulle sen gå in på Kickis kontor och kolla nåt och ja halkade så båda fötterna tappade fotfästet..
ramlade rakt ner i golvet (och vi har klinkersgolv på vår salong i Haga) med knäet först..
slog mig ganska så illa så ja har fått haft knäet lindat sen igår kväll..
har kännt av det hela dagen idag på jobbet men ja har ju kunnat jobba iaf..
har dock inte kunnat haft de böjt någon längre tid..

Aja,. Ska linda om det nu och gå och lägga mig och ja hoppas de blir bättre imorn.
har inte kollat det sen imorse.. kommer nog få ett fint blåmärke :)

Längtar till lördag nu. då ska jag, Nette, Emelie, Sara och nå tjejer till ha tjejkväll :)
först blire god mat på nån resturang, vi har inte bestämt vilken än..
sen ska vi hem till mig och spela spel och mysa :)

Gonatt folket!


Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0