åååååh va segt!

Ja man sitter fortfarande på tåget mot Linköping.. åkte från Sundsvall 14.40., har ändå gått ganska bra! :) Trodde jag skulle missa tåget från Gävle till Linköping för vårt tåg från sundsvall vart sent, men dom väntade på oss och de va ju bra iaf! haha.. fick lite smått panik, tyckte synd om konduktören.. hon hade haft säkert 50 pers som hade frågat om vi skulle hinna med vårat anslutande tåg..

men men, jag överlever väldigt bra, köpte lite skvaller med mig och så har ja ju mina ständiga reskompisar med mig, Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte :) Dom tjejerna sviker en inte i första taget!
Är konstigt, har sett hela boxen med alla säsongerna säkert 3-4 ggr, och de är ju några program de... Men ja blir aldrig less. Kan se dom hur många ggr som helst!




Love them!!


Aja, När jag kommer fram till Linköping ska vi väl bara ta oss hem till Karin så ja får slänga i mig min sallad som jag köpte med som ja inte kunnat äta.. (smart att inte ta med sig en gaffel, bra Frida! )
Men men, tänkte slänga i mig den när ja kommer till Karin, är sjukt hungrig nu, inte ätit sen halv 12.. :( Lever på Cola Zero just nu.. :P Efter att ja slängt i mig salladen och kanske fått fixa till mig lite så ska vi dra vidare till Maria och dricka lite vin och bara mysa :) Sköönt!
Blir ju dock mer vin och sånt imorn.. Då äre ju Fibes, Oh Fibes! :D har kameran med mig så ja kommer lägga upp lite bilder om ja orkar till veckan, har inte med mig min kabel tror jag.. va ett virrvarr av grejer i väskan, den kanske är med där ;) man vet aldrig...

Nä nu ska ja dunka lite musik, tacka lov för Spotify!! åååh va ja inte hade överlevt denna resa utan musiken!! Sitter dock och är nervös över att nån ska sno min väska, haha. Jag ser den inte och då blir jag alltid lite nervös. har fått personen som suttit brevid mig att flytta sig flera ggr eftersom ja ska "kolla nåt" i väskan.. :P haha, gud va mongo man kan va ibland! Men men, man vet aldrig.. kanske nån som vill ha lite använda kläder och massa smink och skit.. :P


Nu är vi i huvudstaden, rullar precis in! Så nu är man mer än halvvägs iaf! :D
Snart Karin är ja hos dig!! woho :)

Kommentarer
Postat av: Leo

Du är inte ensam om det gumman.. Så brukar jag också sitta och gloo om väskan är kvar. HAHA! ;) Puss på dig!

2010-03-06 @ 01:35:11
URL: http://leonorakurtaliqi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0