herregud....!!

... Fy fan va kallt de är på tåget.. folk sitter med vantar och allt på..
fattar inte, sitter brevid fönstret och utblåset. Det är skitkallt! ingen varmluft som dom blåser ut..???
Jag har istappar till fingrar just nu :) jag har bara jättetjocka vantar med mig så ja kan inte direkt sitta vid datorn och skriva med om..

Men men, snart är jag framme. Både Karin och Maria kommer och möter mig.. myyys:)
blir vindrickande hos Karin, skönt faktiskt för ja är rätt sliten, jobbigt att gå nån annanstans :P

Nu ska ja försöka få liv i mina fingrar innan ja får frostskador,. hihi :P


Ta hand om er sötnosar och ha en underbar kväll!
Vi hörs nog imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0