happy ♥

Jag har nu varit pa Nya Zeeland i fyra dagar.
Jag ar redan kar i landet och dess manniskor, helt underbart har!!
Landskapet ar precis som jag forestallde mig, sa vackert!
Vi har redan hunnit med Museum och en Maori show, sa haftigt.
Lite Zoo och idag var vi pa en underbart vacker strand som heter Piha.
Jag och Sara stod i vattnet och sa, fatta att vi ar har och badar i havet!

Jag har valdigt begransad tillgang till internet men jag ska forsoka uppdatera sa mycket jag bara kan sa ni far veta hur vi har de har borta :)


Ha de bra nu tills nasta gang vi hors.
Puss, love u!!




Saknar ♥!

Kommentarer
Postat av: malin alm

hej!

hoppas du har det toppen elle dummt sakt klart du har det toppen =)

lite avis jag e då hahaha

nä njut av varje sekund så syns vi när du kommer hem, då måste vi hitta på nått skoj =)

många kramar

2011-02-08 @ 11:33:47
Postat av: Frida

Hej tjejen.

Klart jag har det bra :)

Vi får absolut hitta på något då, kanske ta den där utgången som uteblev? :)

Kram!

2011-02-09 @ 10:28:21
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0