Två veckor kvar!!

Nu åker jag och Sara om två veckor. Helt sjukt!
Kan inte förstå att jag kommer åka till Nya Zeeland om två veckor!!!!!
De va ju 5 månader kvar alldeles nyss?!?!


Det här året har iaf börjat betydligt bättre än det förra gjorde.
Jag är glad, Lycklig och trivs bra med allt i mitt liv!
Det kommer alltid gupp som man måste ta sig över men jag är otroligt lättare i stegen nu.
Förra sommaren var riktigt tung, jag har nog aldrig mått så dåligt faktiskt.
Men sen blev de ljusare, bland annat genom att vi beställde resan till Nya Zeeland.


Det finns så många underbara människor i mitt liv som får mig att må bra.
Jag är så glad att jag har er! ♥



Som sagt två veckor.
Kommer sakna alla hemma då! Men ååh va roligt vi ska ha med Emelie och Fredrik!
Längtar som en gaaaaaaalning!!




Gos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0